7 טיפים לעצור השוואות ולהעריך מי אתה

אנחנו חיים בחברה שבה השוואה הפכה לטבע שני, מה שיכול לערער את ההערכה העצמית שלנו ואת שמחת החיים. עם זאת, אפשר לשבור את המעגל הזה ולהתחיל להעריך באופן מלא מי אנחנו. במאמר זה, גלה שבעה טיפים חכמים כדי להפסיק את ההשוואות ולאמץ את הייחודיות שלך בביטחון.

החיפוש אחר אותנטיות

בעידן מוקסם מהרשתות החברתיות ו תמונות של שלמותקל ללכת לאיבוד בהשוואה לאחרים., ובכל זאת, שאפו לאותנטיות הוא מסע הרבה יותר מתגמל. להיות אותנטי זה לקבל, להתבלט, להכיר בעצמך כייחודי, מבלי למדוד את עצמך מול אחרים. זהו צעד ראשון לקראת הערכה עצמית בריאה ומציאותית.

נזקי ההשוואה המתמדת

כל הזמן להשוות את עצמך יכול להוביל לחוסר שביעות רצון, קנאה והערכה עצמית נמוכה. הסטנדרטים הלא מציאותיים לעתים קרובות שאנו מצייתים להם בפלטפורמות חברתיות או בחיי היומיום יכולים לגרום לנו להרגיש שאנחנו אף פעם לא מספיק טובים. הכרה בפגיעות אלה היא חיונית כדי להתחיל להילחם בהם ולהתמקד בעצמך צמיחה אישית.

טיפ 1: הכירו בייחודיות שלכם

כל אדם הוא סט ייחודי תכונות, חוויות וכישרונות. קח קצת זמן לחשוב על מה עושה אותך מיוחד. חשבו על ההישגים שלכם, על התשוקות שלכם ועל האיכויות שלכם. תרגיל זה יכול לעזור לך הערכת מסלול הקריירה האישי שלךולכבד אותך יותר.,

טיפ 2: טפחו הכרת תודה על ההישגים שלכם

זה חיוני כדי תרגול הכרת תודה על מה שהשגנו ועל מה שסובב אותנו. כאשר אתה מתחיל להעריך את הדברים החיוביים בחיים שלך, הדחף להשוות פוחת. הקדישו כמה דקות בכל יום כדי לרשום את הדברים שאתם אסירי תודה עליהם, ולחזק את חיוביות פנימית.

טיפ 3: הגדירו מטרות אישיות

צירוףמטרות אישיות והריאליזם הוא צעד לקראת שחרור מהשוואות משפילות. המטרות שלך צריכות להיות ממוקדות בשאיפות שלך ולא מושפעות ממה שאחרים משיגים. זה יוצר תחושה של אוטונומיה ומוטיבציה שהיא ייחודית לך מסלול חיים.

באותו נושא :  5 טריקים מהפכניים שיהפכו את הניקוי היומיומי שלכם לקל יותר

טיפ 4: הגבילו את החשיפה לטריגרים להשוואה

מדיה חברתית יכולה להיות טריגר גדול עבור השוואות לא בריאות. הגבלת הזמן שאתה מבלה באינטרנט או רק בעקבות חשבונות שבאמת מעוררים בך השראה יכולה לעשות דרך ארוכה בהפחתת הדחף להשוות את עצמך. מיין את המנויים שלך והתמקד בתוכן שמעריך אותך ואתה תמיכה בעמידה על שלך.

טיפ 5: תרגלו חמלה עצמית

חשוב להיות אדיבים ואדיבים לעצמכם: זה התרגול של חמלה עצמית. במקום להלקות את עצמך על כישלונותיך או חסרונותיך כביכול, התייחס לעצמך באותו חסד שהיית מתייחס לחבר. זה עוזר לקבל את הפגמים של האדם ו עמידה באתגרים עם יותר חוסן.

טיפ 6: חגגו הצלחות, גדולות וקטנות

הפוך את זה להרגל חוגגים את ההצלחות שלכםמצעדים קטנים ועד פריצות דרך גדולות., הכרה וחגיגת ההצלחות שלך תורמת לתחושת הישג וסיפוק אישי המאפילה על הצורך בהשוואה.

טיפ 7: הקיפו את עצמכם בחיוביות

בחירת הפמליה שלך הוא חיוני כמו בחירת ההשפעות שאתה מזין עם על בסיס יומי. הקיפו את עצמכם באנשים שמעודדים אתכם, מעריכים אתכם וחוגגים את חייכם. ייחודו. סביבה חיובית ותומכת היא כר פורה לביטחון עצמי.

לפתח שגרה כדי להגביר את ההערכה העצמית

כדי לעגן טיפים אלה בחיי היומיום שלך בטווח הארוך, שקול להגדיר שגרת הערכה עצמית. בין אם מדובר במדיטציה, יומני הכרת תודה או זמן המוקדש לתחביבים שלכם, שגרה זו תקדם אורח חיים בריא.ואתה תוכל לעשות משהו בקשר לזה. הערכה עצמית חיובית.

mm
פורסם על ידי Ruben

אחראי על מדור מבחנים ואתגרים. הניסיון שלי כפסיכולוג מאפשר לי לספק ניתוח והסברים לגבי הבחירות שלך במבחנים באתר זה.