2 מזלות יתקשו לישון לפני הירח המלא ב-24 בפברואר

ה 24 בפברואראחד ירח מלא יאיר את שמי הלילה שלנו. עבור רבים, אירוע זה מייצג רגע של שירה ויופי במרחב השמימי שלנו. עם זאת, כמה מזלות סביר להניח שיתקשו להירדם בתקופה זו. אכן, אנרגיות הירח יכולות ליצור הפרעות בחיינו ובמיוחד ביכולתנו לישון טוב. גלה אילו שני מזלות צפויים להיות לילות חסרי מנוחה בציפייה לירח מלא זה, כמו גם טיפים כיצד לנטרל הפרעות ליליות אלה.

הירח משפיע על השינה שלנו

ה ירח הוא תמיד ריתק בני אדם והשפיע על תופעות טבע רבות כגון גאות ושפל ומחזורים הורמונליים במינים מסוימים של בעלי חיים. באמונות עממיות, אסטרולוגיה זו גם מראה שיש לה תפקיד בהתנהגות, במצב הרוח ובתחושות שלנו. קשר זה בין שלבי הירח לבין המצב הפסיכולוגי שלנו אושר גם על ידי כמה מחקרים מדעיים, המדגישים השפעה אמיתית, אך כזו המשתנה בהתאם לכל אדם.

השפעות הירח המלא על השינה

תקופת ירח מלא ידוע כגורם להפרעות שינה אצל אנשים מסוימים. לדוגמה, רמת האנרגיה המורגשת עולה בשלב זה ויכולה לגרום לתחושה של עצבנות, מה שמקשה על הרפיה להירדם. כמה מחקרים בנושא הראו גם כי השינה רדודה יותר וכי איכותה יורדת בערבים שלפני ירח מלא.

שני המזלות המושפעים מהפרעות שינה

מתוך השנים-עשר מזלותשניים מהם חשופים במיוחד להפרעות הירח ולכן רגישים יותר להפרעות שינה אלה הקשורות לירח המלא., זהו סרטן ו דגים.

סרטן: בהשפעת הירח

סרטן הוא אחד הסימנים הרגישים ביותר לשינויים אנרגטיים הנגרמים על ידי שלבי הירח, אשר משפיע ישירות על השינה שלהם. ואכן, סרטן נשלט על ידי גוף שמימי זה, מה שנותן לו קשר חזק במיוחד עם השפעה שמימית זו. בתקופה שלפני ירח מלא, הילידים של מזל זה עשויים אפוא להיות חרדים יותר, חסרי מנוחה ומתקשים למצוא את השלווה הנחוצה למנוחת לילה.

באותו נושא :  הכוכבים חוזים שפע של עושר למזל מסוים בדצמבר הקרוב.

מזל דגים: רגישות יתר לאנרגיות הירח

באשר למזל דגים, טבעם האינטואיטיבי והאמפתי הופך את הילידים הללו לפתוחים במיוחד לתנודות הירח. רגישות מוגברת זו גורמת בדרך כלל ללילות חסרי מנוחה ופחות נינוחים בימים שלפני ירח מלא. עבור שני המזלות הללו, חיוני למצוא דרכים לנהל טוב יותר את הפרעות הירח הללו על מנת לשמור על שינה איכותית.

כמה טיפים לשינה טובה יותר במהלך ירח מלא

כדי לעזור לאנשים שנפגעו מהפרעות שינה אלה במהלך ירח מלאטריקים שונים ניתן ליישם הלכה למעשה., הנה כמה מהם:

  • טקסי לפני השינה: אימוץ טקס לפני השינה יכול לאפשר למוח להירגע ולהתכונן לשינה, ובכך לקדם שינה;
  • צרו סביבה שתורמת לשינה: חדר מסודר ואוורירי בחשיכה מוחלטת מאפשר יצירת אקלים התורם למנוחה;
  • מדיטציה: מדיטציה יכולה לעזור לשחרר את המוח מהמתח המצטבר ולמקד מחדש את מחשבותיו ברגע הנוכחי, ובכך להקל על הרפיה;
  • הימנעו ממסכים: הגבלת החשיפה למסכים, במיוחד כמה שעות לפני השינה, מסייעת להכין טוב יותר את הגוף להירדם;
  • לעסוק בפעילות גופנית: תנועה במהלך היום מסייעת בהפגת מתחים ומקדמת שינה עמוקה יותר.

המלצות אלה אינן פתרון מהיר, אך הן יכולות לעזור סרטן ו דגים כדי להתמודד טוב יותר עם הלילות שקדמו ל 24 בפברואר ירח מלא. על ידי היכרות טובה יותר עם הרגישות שלהם להשפעות הירח והתאמת ההרגלים שלהם בהתאם, המזלות האלה יכולים לקוות לשמר את איכות השינה שלהם במהלך הירחים המלאים הקרובים.

mm
פורסם על ידי Ruben

אחראי על מדור מבחנים ואתגרים. הניסיון שלי כפסיכולוג מאפשר לי לספק ניתוח והסברים לגבי הבחירות שלך במבחנים באתר זה.